For seint, men ikke forgjeves (14 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

1.kor.15.58.

Dette er nok litt juks. For det første er jeg en dag på etterskudd (Se unnskyldning nedenfor). For det andre har jeg lagt ut dette bildet med dette verset på tidligere (men ikke i julekalenderen). Men jeg synes det er et godt vers. Arbeidet vårt er ikke forgjeves! Så lenge du holder deg til Herren, kan du trøste deg med at alt du gjør har en mening, og at ikke noe er forgjeves 🙂

Og så til forklaringen. Gårsdagen var rett og slett så enormt travel at jeg ikke fikk tid til å sjekke innom bloggen en gang. For å ha den obligatoriske oppramsingen; Jeg forsov, laget, bakte, spilte, sang, gikk, besøkte, øvde, introduserte, ledet, og hadde besøk. Andre stikkord fra dagen er: Gravpynt, pikekyss, dramastykke, lovsang, gode venner, tur, connect, ungdomsmøte, kveldskos. Med andre ord en travel, innholdsrik og BRA dag 🙂

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #kristen #forgjeves #meningsfull #meningsfylt #viktig #forseint #stress #kos

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *