Har fått meg ny kjæreste <3

Categories E Natur og Turer

Jeg kjente ham igjen med en eneste gang. Helt fra over elva. Jeg sjekket håret, pyntet meg med litt frisk snø, og sjekket at alt så ut som det skulle. Visste ikke om han hadde sett meg enda.

Kjekkasen, en herlig, kraftig Malamute kom travende mot meg med halen i en elegant bue over ryggen. Han kjente igjen meg også! Ajax… Navnet hans gjenlød i hele hodet mitt, presset ut tankene på Bonzo, Tassen, Mr. Darcy, Tino, Blackie og Bonzo. De andre guttene bleknet fort i forhold til den elegante, robuste og sterke Ajax. Jeg tror jeg er forelsket…

Da vi møttes, forsvant alle rundt. Han leverte et saftig smask; midt på snuten. Jeg var i drømmeland. Vi tullet, dyttet hverandre og tøyset litt før Ingrid bestemte at det var tid for å gå. Det er så typisk henne å ha det travelt når himmelen blir konsentrert ned i ett enkelt, amazing øyeblikk…

-Chessie.


Og hvis du leser dette Ajax:
Jeg fikk brevet ditt, men får ikke svart. Er så klønete med blyanten. Jeg kan nesten ikke vente til neste gang vi treffes ute på tur. Hvis du er klar, så kan jeg stikke ut i kveldingen en dag (jeg har lært å åpne døra selv). Jeg må bare vite hvor jeg finner deg. Send en kommentar her på bloggen, eller et nytt brev hvis du skulle være interessert…

Snuter og Snusk, Chessie

#hund #dyr #kjæledyr #tur #natur #kos #kosing #kjærester #kyssing #kyss

3 kommentarer

3 thoughts on “Har fått meg ny kjæreste <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *