Et rom til deg (12 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Joh.14.2-4.

Det er forresten Jesus som snakker ovenfor her. Tenk at Gud gjør i stand et sted for oss. Et sted som passer perfekt til din person og til dine behov og ønsker. Og jeg vet veien. Gjør du det?

“Jesus sier: «Jeg er veien, sannheten og livet. Ingen kommer til Far uten ved meg”

 

I dag er vi halvveis ti jul, dere!! Gårsdagen var nok en flott dag. Bakte en ny ladning med vepsebol, pluss en solid porsjon med skillingsboller. Så var jeg på julehandel med Bente og kjøpte null julegaver (og en bukse til meg selv (100kr avslag!!)), spiste indisk, og ellers bare nøt stemningen. Da jeg kom hjem var det duket for Cellegruppe hjemme hos meg. Herlige jenter, god stemning og livet er godt! I dag skal jeg jobbe litt, prøve å få laget noen julekort, og selge juletre i kveld. KOOS!

 

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #gave #gaver #himmelen #døden #livet #kristen

2 kommentarer

2 thoughts on “Et rom til deg (12 av 24)

  1. Hei!
    Er på leting etter å få kjøpt/bestilt julekort med bibelske vers, skrevet på engelsk.
    Kan du gi meg noen tips.
    Vet det var et sted på Østlandet man kunne bestille, men husker ikke hvor det var.
    Med vennlig hilsen Solveig Ruud

  2. Solveig Ruud: Det eneste jeg kan huske å ha sett, er på christianbooks.com
    Der er det mye fint! Ellers må du eventuelt lage selv, og bestille mange like..? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *