Fremtid og Håp (9 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Jer.29.11.

Dette bibelverset er virkelig en av mine favoritter. Så godt det er å vite at Han har fredstanker for oss. At han har planer om en fremtid, planer om håp, for meg. Minn deg selv på dette bibelverset når alt ser mørkt ut! 🙂

 

Dagens bilde er tatt av noen av englene jeg hekler for tida. Jeg ligger enda ganske etter med produksjonen, fordi det er hele tiden nye som bestiller. Til nå har jeg solgt over 80 engler, og tjent over to og et halvt tusen kroner til barna i slummen i Brasil. Les mer om dette juleprosjektet mitt HER.

Jeg har også blitt skikkelig, skikkelig forkjøla. Hodet er som bommul-og-betong-legering, nesa bytter på å være potte tett, og å sildre som en bekk, og når jeg svelger kjenner jeg antydningen til en sirkelsag i halsen. Mens jeg venter på at jeg skal bli friskere, holder jeg meg innendørs med teen og kakaoen og prøver å overbevise meg selv om at jeg skal få gjort noe nyttig.

 

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #håp #fremtid #planer #glede

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *