Kyllingsalat med Pesto (Nyttårsforsett 16 av 20)

Categories S Mat

Et av mine nyttårsforsett 2013 er å lage 20 matretter som jeg aldri har prøvd før. Siden jeg begynner å bli voksen, så prøver jeg å bli litt mer voksen i matveien også. Og voksne damer lager jo fancy salater! Siden jeg har begynt å bli skikkelig glad i pesto nå, og siden Kylling, Pasta og Kinakål er forholdsvis trygge ingredienser, så gledet meg da jeg fant Denne oppskriften, og matrett nummer 16 var bankers! Serverte salaten sammen med Focaccia som jeg hadde laget tidligere på dagen 🙂


Jeg skjønner ikke helt hvorfor kyllingen ble så mørk i fargen. Soyasausen i marinaden tok helt av i farge! Det var ikke sånn på bildet i oppskriften, så jeg vet ikke om jeg skulle hatt en annen type soyasaus? Menmen. Ellers var jeg meget fornøyd. Kylling er jo bare en sikker vinner!

#mat #oppskrift #middag #salat #sunt #sunnhet #nyttårsforsett #nyttår

3 kommentarer

3 thoughts on “Kyllingsalat med Pesto (Nyttårsforsett 16 av 20)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *