Ransakelse (8 av 24)

Categories P Julekalender

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Salme 139.23-24

Dette bibelverset hadde jeg lenge på bakgrunnen på PC’en min. For å minne meg selv på at Gud ser alt, og for å be Ham om å dele noe av dette som han ser… Gud, jeg vet at du er god, og jeg ber deg om å ransake meg; slik bare du kan. Og fortell meg hva du ser på innsiden, så jeg kan ta det i følge 🙂 Med Guds hjelp håper jeg å hele tiden bli en bedre versjon av meg selv.

 

Nå har jeg omsider blitt syk, jeg også. Som alltid passer det veldig dårlig. Har tre avtaler i dag som jeg lurer på om jeg skal avlyse.
Sånn ellers så var jeg på julebord i går; Damenes aften. Siden mange av mennene går på julebord med jobben, laget noen driftige damer et julebord for husmødre. Så jeg slengte meg med, og koooste meg masse med kalkunmiddag, nydelig sang, gode venner, og himmelske desserter. Været var også fortreffelig i går. Sol og snø; uslåelig kombinasjon! Nå håper jeg bare at jeg blir frisk fort!

 

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *