Give Thanks with a Grateful Heart (6 av 24)

Categories P Julekalender
Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!


Salme.23.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt at disse innleggene skulle inneholde “topp 24 vanlige bibelvers.” Men når et vanlig, og godt kjent bibelvers surrer rundt i hodet midt som en velkommen flue idet jeg våkner, så må jeg jo ta det med allikevel. Om igjen og om igjen danset ordene i hodet mitt: Herren er min hyrde. Jeg mangler ingenting. Han lar meg ligge i grønne enger…. Bare godhet og miskunn skal etterfølge meg…En takkesalme som minner meg på å være takknemlig for alt jeg tar for gitt. Jeg mangler jo ingenting. Jeg har mat, vann, drikke, venner, underholdning, en mening med livet. Og selv om ting er vanskelig noen ganger, så vet jeg at Han er med meg.

Så i dag handler dagen for meg om å være takknemlig. Hva er du takknemlig for?

 

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #takk #gud

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *