Han går med (10 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

“Jeg har jo sagt deg: Vær modig og sterk! La deg ikke skremme, og mist ikke motet!

For Herren din Gud er med deg overalt hvor du går.” Josva.1.9.

 

I dag vil jeg bare minne deg på at du ikke trenger å være redd; for Gud er med deg!

 

Nå er jeg litt mindre syk. I dag kan jeg nok våge meg litt mer ut av døra. Planen for dagen er å jobbe i litt i blomsterbutikken, og så kommer Sølvi-Oline på besøk i ettermiddag. Vi har et lite planleggingsmøte å gjennomføre! Når vi snakker om planlegging, så har jeg forresten også tatt på meg å lære noen ungdommer et dramastykke til lørdag. Det blir stas! 🙂

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #mot #bekymring #redd #trygghet

3 kommentarer

3 thoughts on “Han går med (10 av 24)

  1. Det bilde der Ingrid, akkuratt det samme som henger på veggen min!! hmmm <3
    glad i deg jeg min mystiske kriminelle kristen, hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *