Ferdiglagte Gjerninger (7 av 24)

Categories P Julekalender

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Å vandre i “ferdiglagte gjerninger” er et sånt kristent begrep, som blir ganske mye brukt. Og her er antagelig verset som ligger til grunn for det. Dette oppmuntrende verset minner oss på at Gud har en plan for hver enkelt. Du er Hans verk, Hans mesterverk! Han har en mening med ditt liv. En mening om å gjøre gode gjerninger. Så du trenger egentlig bare å vandre nær til Ham, og dermed oppfylle Hans perfekte plan.


Verset er så fint på engelsk også, så jeg måtte jo bare ta det med… 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Ferdiglagte Gjerninger (7 av 24)

  1. Hei.
    jeg lurte om jeg kunne bruke det bilde som er øverst. på en nett side jeg holder på å lage. hvor jeg vil legge ut dagens bibel ord og litt slikt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *