Prioritering (5 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Matt.6.33.

Ahh, et herlig bibelvers å tenke på. Som i går, har det noe med bekymringer å gjøre; det var egentlig ikke helt planlagt. Men vi kan nok alle bekymre oss litt for mye mange ganger. Men dette verset har et annet aspekt som gårsdagens ikke hadde; Søk først Guds Rike! Og hvis du gjør det, så kommer alt det andre i tillegg! Vi skal ikke bare “Ikke bekymre oss”. Men vi skal fokusere på Ham. Han er allmektig, og han bryr seg om oss. Vi må bare sette ham først, og ikke sist.
Så, i dag er kanskje en herlig dag for å tenke over prioriteringene dine for dagen og uka. Hva bruker du egentlig tid på?

I dag skal jeg i hvert fall bruke litt tid på å takke Ham. For i går svarte Han virkelig på en av mine inderlige bønner. Gud er så god! 🙂

 

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #bekymring #fred #gud

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *