Home at last!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg en sånn “Ahhh, endelig HJEMME igjen”-følelse. Når sant skal sies, så har jeg bare vært borte en eneste natt, og da altså TO dager. Men det føles allikevel ganske godt å komme hjem. Siden forrige gang jeg var hjemme har jeg skrevet English Literacy eksamen, spist pen mat i Stavanger med de pene jentene i klassen, sovet søtt hos snilleste Monica på Sola, og deretter truffet min kjære (andre) Monica og de 20 hundene hennes i Sandnes før jeg nå har kommet meg tilbake til den trygge landsbygda og bort fra skremmende parkeringshus, lyskryss og skyskrapere (nå tuller jeg fælt…)

Anyhow…. Min første handling tilbake i hjemmet (med unntak av å deise ned ved PC’en) var å bake en ny gjeng med julekaker. Det føles godt!(Og smaker ikke så “hælvgærent” heller)

Jeg har ikke fått lagt inn bildene fra kamera enda, så jeg slenger inn et bilde fra natt-grilling i høst.

Hva har du gjort de siste dagene? 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “Home at last!

  1. Clickerdog: Skrev jo at jeg tøyset fælt 😛 Da siktet jeg til de 20 hundene og skyskraperne… 😛
    Og dessuten teller Nemi som MINST ti! 😛

  2. What? Har du endra på det? Leste ikke det i går *ler* Må ha lest litt for fort.
    Nemi sitter ved siden av meg med trillrunde, store, brune øyne. Logrer litt med haletippen og skakker hode en tanke “Hva? Teller for ti? Jeg er jo bare en liten søt pusekatt som vil stryke og ligge på fanget!”

  3. Clickerdog: Hihi, har ikke endret det nei 😉
    Søte voffsen ^^
    Hun talte nå i hvertfall for ti i går! Og pusekattoppførsel må ganges med 20 når man er 20 ganger større enn en pusekatt! 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *