Du har arverett (3 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!


Gal.4.6-7.

Med dette verset ville jeg egentlig bare minne deg på at du er Guds (Skaperens!) Datter (eller sønn). Det betyr at du vil arve Hans formue; Hans eiendeler. Hvis du velger å være hans barn, er du en arving til hele himmelens rike. Det kan være godt å huske på, en kald tirsdag i advent når man sikkert er ganske stressa…

Husk på at Pappa Gud er glad i deg. Han vil ditt beste, selv om han ikke alltid gjør alt “slik du helst vil det.”

 

Siden jeg har eksamen i dag, ble dette innlegget forhåndsskrevet i går. Da skulle jeg forberede meg til eksamen, så derfor blir dette innlegget skrevet litt fort. Hvis noen lurer, så skriver jeg altså akkurat nå om Coraline sitt forhold til familien, sammenlignet med Harry Potter og Jane Eyre. Meget interessant. Resten av dagen skal brukes til å feire friheten (eksamenslutt og juleferie!) med kjære Monica og gjengen i klassen 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *