Excruciating burdens are replaced with abundant relief!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Lesson Study er levert.  Muntlig eksamen bestått. Karakterene er gitt (og en meget bra sådan). Nå har den altoppslukende byrden lettet, og jeg puster hundre ganger lettere. Nå er det bare skriftlig eksamen i litteratur å bekymre seg for, og det trenger jeg strengt talt ikke å gjøre før til helga. UNDER EN UKE TIL JULEFERIE 🙂

 

Dagene flyr ellers av sted mixet sammen med kakao med krem, skolearbeid, juletanker, og hekling av Reddende Engler (LES).

Hvordan er dine dager? Nærmer ferien seg fort der også?

#eksamen #engelsk #skole #lærer #lærerstudent #student #kakao #kos

2 kommentarer

2 thoughts on “Excruciating burdens are replaced with abundant relief!

  1. Wow, du er flink! 😀 Kan tenke meg at det er deilig å være ferdig med alt bortsett fra en eksamen 🙂 Og kan tenke meg at det er deilig at du får så tidlig juleferie! 😀 Lykke til med siste ekamensinnspurt!
    Her er jeg ikke på langt nær ferdig for jul… stor muntlig fremføring i morgen, obligatorisk mattetest vi må få 75% på for å få ta eksamen 3.desember, PEL-eksamen 10.desember og matteeksamen 19.desember (!!!) :O

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *