Tomatsuppe, Snickers og Cookies (Nyttårsforsett 10, 11 og 12 av 20)

Categories S Mat

Som jeg nevnte i dette innlegget, har jeg skjerpet meg litt når det gjelder siste rest av nyttårsforsettene (lage 20 matretter jeg aldri har laget før). Allerede er jeg godt i gang med de neste rettene jeg skal lage før året er omme. Jeg har ikke tatt bilder av alt jeg har laget, men for en stund siden laget jeg noen DIGG hjemmelagede Snickers. Klikk på (det lånte) bildet for oppskrift på disse farlig gode snacksene som jeg garantert vil lage igjen!

Jeg har også laget noen herlige sjokoladecookies med en oppskrift jeg fikk av ei venninne. De ble også en hit! Men fikk visst ikke tatt bilde av dem.

Og sist men ikke minst, et litt sunnere tilskudd: Tomatsuppe! Fikk anbefalt Denne oppskriften av ei venninne på denne sunne suppa. Det skulle egentlig bare mangle at jeg har laget tomatsuppe; jeg som er så glad i det. Denne ble litt sterk, da jeg tilsatte en halv chili også. Men egentlig veldig smakfull 🙂

#mat #oppskrifter #matlaging #nyttår #nyttårsforsett

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *