Konsert med Downhere og Sarepta

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I helga var jeg på konsert i Bjerkreim. Oppvarmingen var norske Sarepta. Kjenner at det ikke er helt min stil, litt for bråkete for meg til tider; men Thomas synes det var flott.

Og så kom øyeblikket alle hadde ventet på! Downhere entret scenen til god applaus og store forhåpninger.

Jeg hører ganske mye på denne musikken til daglig, så hadde gledet meg lenge til å høre en del av favorittene.

Og skuffet ble vi ikke! Bandet, som skal gå i oppløsning nå, leverte strålende og sterkt etter et år adskilt. Jeg digget med på favoritter som “Living the dream,” “Let me rediscover You,” “The More,” “How many Kings,” og til og med “My last Amen.”

Sjekk dem ut! Sjelden er band så varierte og innholdrike! ILoveIt!

musicnodes
Downhere: Let Me Rediscover You

2 kommentarer

2 thoughts on “Konsert med Downhere og Sarepta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *