Nå nærmer det seg ferie med stormskritt, og gleden min vokser for hver eneste dag!
Jeg har kun to hindre før det er juleferie: Lesson Study som skal leveres 26. nov, og Eksamen i engelsk litteratur 3.desember. Med andre ord blir det tidlig juleferie i år, og da skal jeg kose meg masse med å sy, bake, og massemassemer GØY!

I går var jeg på konsert med Downhere (innlegg kommer senere), og jeg har også komt i gang med plan Fit-For-Wedding som fikk en tålig lang pause da jeg var i praksis. En annen gøy ting som må nevnes (når jeg allikevel skriver totalt usammenhengede) er at jeg skal gå å prøve brudekjoler snart! I løpet av November har jeg kanskje funnet min drømmekjole?!

#skole #ferie #jul #høst #konsert

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *