Har sydd Koreansk Toalettveske og Sjal

Categories A Hobby

 

Mitt siste syprosjekt har blitt skvist inn i de siste to helgene, midt i mellom alt praksisstyret. Det var en bestilling på en toalettveske og et sjal med asiatisk mønster på. Jeg ble egentlig veldig fornøyd med denne toalettveska, så fikk lyst til å lage flere slike (men stoffet var ikke spesielt billig, dessværre). Her er noen få bilder fra prosessen:

For å få den fine pose-effekten må man bruke mange biter med stoff, og sy dem sammen…

Deretter klippet jeg til foret inni (som er svart silke) og sydde på glidelåsen…

Vrengte mappa, og sydde siste hullet for hånd. Sjalet sydde jeg også rett mot rett og så for hånd. Og her er resultatene:

 Hvis du vil lage en slik, finner du link til oppskrifta i kategorien “hobby” til høyre.

 

Jeg har utrolig mange ting jeg har lyst til å lage i det kreative hjørnet, men tiden strekker bare ikke til. Gleder meg til desember og masse fridager <3

1 kommentar

1 thought on “Har sydd Koreansk Toalettveske og Sjal

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *