Moteshow – Brudekjoler

Categories U Bryllup

Da jeg var på brudeshow i slutten av oktober var en del av opplegget motevisning i domkirka. Jeg hadde aldri vært i domkirka i Stavanger før, og synes det var veldig vakkert.

 

En annen ting som var veldig gøy var at musikken var helt nydelig. Fioliner, pianomusikk, vakre og romantiske duetter, og til slutt litt skikkelig glad gospelmusikk.

musicnodes
Kirk Franklin: I Smile

Disse fire kjolene er fra Leila Hafzi (litt spesielt for meg, men gøy allikevel). Det var også veldig gøy  å se på håret og detaljene til de forskjellige modellene. (de fleste var brudekjoler, men noen var også festkjoler.)

 

De neste kjolene er fra Sardoni. Likte noen av dem veldig godt, egentlig… Sjekk tilbehøret her! Perleveske (i stedet for bukett) og en paraply med lys i. Moro!

De neste fire kjolene er fra Brudesalongen i Stavanger. De hadde veldig mange jeg likte, noe som passet meget godt ettersom det er (blandt annet) der jeg skal innom å prøve kjoler om et par uker.

 

Og så tilslutt bare noen bilder av alt mulig 🙂

På en måte fikk jeg litt inspirasjon til hva slags brudekjole jeg vil ha, men på en annen måte blir det bare vanskeligere og vanskeligere. Gleder meg litt til det er bestemt og betalt!

#Bryllup #kjoler #mote

1 kommentar

1 thought on “Moteshow – Brudekjoler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *