Plutselig veltet skolearbeidsmengden over meg. Sånn går det når man ikke følger med helt. Og jeg fant ut i går at i dag skal Bachelor-skissen leveres. La meg bare få meddele at Ingrid vet ikke hva hun skal skrive om enda.

Også har vi den andre tingen. Til Torsdag (I morgen) skal jeg ha lest ferdig Harry Potter og Ildbegeret på engelsk. Den er på i overkant av 700 sider, og jeg startet i går. (Men jeg har en velldig god unnskyldning for å ikke ha startet tidligere)

Du kan si at jeg har nok å gjøre i dag!

I tillegg har vi ekstra lang skoledag i dag (men kan ikke klage – det er bare 5 timer) OG har såvidt kommet i gang på Lesson Study; en oppgave på 8 000 ord som skal skrives neste måneden…. Tydeligvis er siste innspurt for året allerede igang!!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *