Daffe-dag (Endelig Ferie!!)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Egentlig føles det som om jeg har hatt ferie en uke allerede, for jeg har ikke vært på skolen siden forrige tirsdag (den ene læreren vår reiste til Spania, så vi har skrive-dager). Men i dag begynte egentlig den ordentlige høstferien. Det er ikke en selvfølge at vi har høstferie, så jeg er veldig glad for det. Og denne ferien hadde vi kun to innleveringer vi skulle gjøre; en i Fonetikk og en i Litteratur (Engelsk). Den første ble jeg ferdig med før ferien begynte, og den andre begynte jeg på i går, men jeg nærmer meg allerede målet.

De delene av dagen som ikke har gått til oppgaven har jeg brukt til å lage tomatsuppe, gå en tur i banken  (for jeg kommer ikke inn i nettbanken -.-). Nå skal jeg spille Ninja Fishing til jeg har mannet meg opp til å ta en joggetur før Swing-kurs i kveld….

Jo, også har jeg byttet profilbilde på facebook—–>

– Bable-Ingrid Out.

1 kommentar

1 thought on “Daffe-dag (Endelig Ferie!!)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *