Sammen med Ham

Categories tanker, tro og filosofi

Denne uka har jeg brukt litt ekstra mye tid sammen med Gud. Det gjør at jeg ser ting ganske annerledes, og at jeg gjør ting litt annerledes også. Jeg er mer åpen for muligheter. Jeg får bedre selvtilit samtidig som jeg vet at all styrken min kommer fra Ham. Men den største forskjellen når man henger med Far, er nok at vi blir påvirket av Ham. Som det står i bildet ovenfor; han helbreder våre feil. Han hjelper oss til å bli den beste versjonen av oss selv. Og det er en utrolig trygghet i å tilhøre Ham.

Så hvis det er en stund siden du har pratet med Gud, sett av noen minutter til å gjøre det. Hvis du synes det er vanskelig, skriv et brev i stedet. Han hører deg like godt uansett 🙂 Og hvis du ikke kjenner Ham så godt, så vil jeg bare anbefale deg å gjøre noe med det.

musicnodes
Radiate: Hjerteslag
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *