Innholdsrike dager

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne uka har det vært vanvittig mye som har skjedd. Mange fylker har høstferie nå, og det er så kjekt når venner kommer hjem fra studiene sine på ferie!

Skole

De to innleveringene som jeg hadde tenkt til å bli ferdig med i begynnelsen av uka mangler enda en del arbeid. I dag har jeg (endelig) vært flink og jobbet med litteratur-innleveringen om Huckleberry Finn. Nå er i hvertfall en slags plan laget klar, så nå gjelder det bare å faktisk skrive teksten. Men jeg har gitt meg for i dag. Hvis jeg klarer å bli ferdig i helga har jeg ferie neste uke <3

Oppsummering av fine ting i går

I går hadde jeg flotte Charlotte på frokost-besøk. Nybakte rundstykker og ferskpreset juice var en ypperlig start på dagen (jeg kunne jammen begynt å spise frokost hvis jeg fikk sånt hver dag). Var også på en bytur til Egersund og koste oss med å kikke i butikkene og kjøpe varm kakao på Cafè Mocca. En annen gøy ting med i går var at jeg laget hjemmelaga Snickers. Det gikk med store mengder sukker, og tok lang tid, men Boy, was it worth it! Superdigg! Etter et ungdomstyremøte ble dagen endt hos Charlotte, hvor en herlig gjeng med god-folk var samlet. Vi så filmen xXx (triple x) og spiste umenneskelige mengder søtsaker og deretter litt søt desert. Überkos!

 

Hverdagen forøvrig

Og sånn er dagene! Stappfulle av gode inntrykk og fine minner som jeg skulle ønske jeg ville huske for alltid. Jeg hekler, leser, strikker, baker, synger, går på møter, og treffer venner. Og jeg har til og med klart å jobbe noen timer, så det kommer litt penger i kassa (noe som trengs sårt).

-Bilde er ikke tatt/laget av meg, men jeg vet ikke hvor jeg fant det. Lå bare på pcen min 🙂

I kveld går volvoen til Egersund, og fine Caroline! Gleder meg veldig ^^

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *