Gave fra kjæresten og Gaver til andre :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

#

Jeg har nå fått testet de nye cupcake-formene som jeg bestilte på Ebay. De var akkurat så søte som jeg hadde håpet på! Men etter kun en gangs bruk har flere av dem blitt litt misfarget. Vet ikke om det var stekeovnen eller oppvaskmaskinen som har skylda, men…. I hvertfall ble muffinsene veldig søte, og for å bli kvitt dem tok jeg dem med på Afterchurch forrige søndag. Det var det ingen innvendinger mot.

Jeg måtte også bruke dette innlegget til å skryte litt av den flotte kjæresten min som innimellom husker å gi meg nydelige roser! Nå i det siste har jeg fått ferskenfargene roser, som matcher bryllupstemaet vårt. Snille Mannen <3

#kjæreste #gave #roser #blomster #muffins #mat #kake #cupcake #cupcakes

3 kommentarer

3 thoughts on “Gave fra kjæresten og Gaver til andre :)

  1. Nydelige roser! Gleder meg til å se fargetemaet i praksis i bryllupet, helt herlig den fargen! 🙂
    Hmm, skal muffinsformene tåle oppvaskmaskin? Kanskje de er beregnet til å vaskes opp for hånd… Kipt i hvert fall :/

  2. Charlotte: Det stod ikke noe om det… Så neste gang må jeg passe spesielt på for å se om de får mer farge etter stekingen… For de burde jo i hvert fall tåle å stekes 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *