The Slumber of Christianity

Categories H bok

 “The Christianity that was once our playground has become a prison without hope”

  

Boktittel: The Slumber of Christianity

 

Forfatter: Ted Dekker

 

Innhold: Boka er skrevet til flertallet av kristne i dag, som virkelig har misforstått et grunnleggende prinsipp og er så godt som “søvngjengere,” åndelig sett. Dekker peker på at kristenlivet skal være menigsfylt, lidenskapelig og lykkelig. De fleste kristne fyller kanskje maks en av disse beskrivelsene.

Min mening:Jeg ble blown away av hvor god denne boka var. Den første faglige boka jeg leste av Dekker var virkelig ingen skuffelse! Den har åpnet mine øyne betraktelig mer for det livet vi lever, og hvordan det bør leves.

 

Terningkast: 6. Tankevekkende, og viktig. Jeg anbefaler boka til alle kristne.

 Andre bøker jeg har lest av samme forfatter er Brann og Kyss. De er begge romaner som nermer seg grensen til Thriller. I hylla ligger også the Boneman’s Daughters, som jeg gleder meg veldig til å starte på…

 

BildeKilde

 

#bok #bøker #litteratur

1 kommentar

1 thought on “The Slumber of Christianity

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *