Bryllup: Save the Date’s

Categories U Bryllup

 

Som jeg har skrevet om på bloggen før, bestemte jeg og Thomas oss for at vi ville sende ut Save the Date’s før vi sender ut invitasjonene. Jeg er veldig førnøyd med hvordan resultatet ble, og har lenge gledet meg til å vise det her på bloggen. Det jeg liker så godt med dem, er at vi begge har bidratt til å lage den til noe som passer oss.

Vi har redigert bildet på Pc’en fra tre forskjellige bilder som vi tok i Jøssingfjord i vår. Deretter har vi samarbeidet om dekoren ellers, og rett og slett bestilt Save the Dates’ene fra Fujidirekte som vanlige bilder. Med litt klipping og liming fikk de en litt spesiell og gøy finish med et sirkelformet format og en blonde-doilie på baksiden (se under). Sirkelen er ca 15 cm i diameter 🙂

   
Konvoluttene fikk vi skikkelig billig, takket være snille Camilla Malvine. Tusen takk! <3

En annen ting jeg liker veldig godt med savethedates’ene er at det er et tema som går igjen i dem, invitasjonene og bordkortene. For eksempel er sirkel-formen med i dem alle. Ja, jeg har faktisk planen nokså klar for hvordan alt skal se ut! Jeg mangler kun et par forskjellige “ingredienser” for å få ferdigstilt disse tingene også. Og det er godt; for jeg liker å ha ferdig mest mulig i litt god tid 🙂

Hva synes du om resultatet vårt?

Hva slags Savethedate’s kunne du tenke deg å ha? 🙂

#Bryllup #DIY #kortlaging #savethedates #hobby

PS: Jeg lurer på dette med hasjtags. Er det mange av dere som faktisk bruker f.eks. bryllupskategoriene for å finne flere blogger? Og legger du inn tagger på dine egne innlegg om bryllup?

4 kommentarer

4 thoughts on “Bryllup: Save the Date’s

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *