Frozen Yoghurt Peach Oppskrift (Nyttårsforsett 8/20)

Categories S Mat

 Et av mine nyttårsforsett 2013 er å lage 20 matretter som jeg aldri har prøvd før. Nå har jeg kommet til nummer 8, som er en desert. Frozen Yoghurt var veldig enkelt å lage, og overaskende godt med fersken-smak! Jeg hadde også et forsøk med rips, men det var ikke like vellykket (ble for surt, selv med ekstra sukker)…

Denne deserten er laget av frosne fersken, honning, yoghurt og litt sitronsaft. På bildet er den litt smeltet, men det var utrooolig digg, og laget på fem minutter! En desert jeg GARANTERT vil lage flere ganger 🙂

Oppskrift HER.

2 kommentarer

2 thoughts on “Frozen Yoghurt Peach Oppskrift (Nyttårsforsett 8/20)

  1. Charlotte: Jepp! Frøs den når den begynte å bli overmoden; ellers måtte den nok ha vært kastet. Men som frossen kunne jeg ta den når det passet meg 🙂 Veldig greit, egentlig 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *