DIY – Veske laget av Jeans

Categories A Hobby

Jeg kom over en veske laget av Jeans som virkelig inspirerte meg. Og her er det første resultatet som kom av den inspirasjonen:

 

Den er laget av et gammelt par med Jeans (ta gjerne en hullete bukse fra mannens ende av klesskapet, så får du en brukbart stor veske). Klipp av rett nedenfor skrittet, sy igjen (husk at du må ha en egen jeans-nål til symaskinen som tåler å sy i såpass tykt stoff). Nå kan du pynte etter hjertens lyst. Jeg sydde noen små hjerter på lommene for hånd, og jeg la også inn et fòr med glidelås i veska…

Jeg kommer helt sikkert til å lage flere slike vesker, siden jeg allerede har oppdaget flere ting jeg ville gjort annerledes neste gang. Og det er utrolig lettvindt og gøy! Bare tenk på alle de lommene du får “gratis” 🙂


Er dette noe du har lyst til å prøve deg på?
#DIY #hobby #sy #veske #vesker

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *