Syprosjektene mine…

Categories A Hobby

Her er det siste tilskuddet i toalettveske-gjengen min. Jeg synes jeg blir bedre og bedre! Nå er jeg klar for en litt annerledes type toalettveske, så vent i spenning.

Oppskriften jeg har brukt på sminkepungene i dette innlegget finner du på youtube HER.

 

Og her er et lite overblikk over de fleste jeg har laget til nå (er visst en som mangler)… Det ble flere med sauemønster, rett og slett fordi jeg likte den så godt. 🙂

#DIY #Hobby #Sying

Hvilken er din favoritt?

6 kommentarer

6 thoughts on “Syprosjektene mine…

  1. Hei! Jeg søkte opp “Gode grunner til å bli lærer” opp på Google, fordi jeg har utrolig lyst til å bli grunnskolelærer! Kunne du ha hjulpet meg med om jeg burde velge 1-7 eller 5-10! Sliter så utrolig mye!… Trenger hjelp! ahaha! Hvilken valgte du forresten? <3

  2. Inger:
    Jeg har valgt 5-10. klasse og er egentlig veldig fornøyd. En av de største forskjellene er kanskje at du har flere fag dersom du går på 1-7.
    Jeg vet at de virkelig ønsker flere flinke lærere i barneskolen; det er alt for mange som søker 5-10 i forhold til 1-7. Det gjør at det er lettere å komme inn på 1-7, selv om ingen av delene er noe serlig vanskelig, slik jeg har forstått.
    Når jeg tenker på arbeids-livet så er jeg egentlig veldig glad for at jeg valgte 5-10. Jeg tviler på at jeg har noe problem med å få jobb i en første eller andreklasse, om jeg hadde lyst til det (fordi det virkelig trengs engasjerte lærere med utdannelse på de lavere trinn), men hvis jeg hadde tatt 1-7 er det tvilsomt om jeg hadde fått jobbe på ungdomsskole med det første. Det er i hvertfall mitt inntrykk 🙂
    Så; jeg er fornøyd med valget mitt, og hvis du tenker mest på mellomtrinnet ville jeg tatt 5-10, men dersom du vurderer 1-4. trinn sterkt, så tror jeg det virkelig trengs lærere med en god utdannelse siktet på de yngre elevene 🙂
    Jeg vet også at noen har valgt 5-10 fordi de slipper å ha både matte og norsk, og kan velge en av dem. Jeg synes egentlig det er litt dumt at vi har så få fag; nå får jeg bare tre eller fire ulike fag, og kunne godt tenkt meg et par til… 😉
    Skal vi se… Var det godt nok svar? 😀 Eller lurer du på noe mer?

  3. Tusen hjertelig takk! Det hjalp meg mye på veg! 🙂 Får tenke litt på dette med, å velge 1-7 eller 5-10, men din beskrivelse gidde meg et bedre intrykk! Takk igjen!

  4. Hei, nå når jeg leste kommentarene oppfor her, så lurte jeg på om det er flere fag om du velger 1-7, enn det der når du velger 5-10? 🙂

  5. Marie: Det er flere fag totalt, ja, men du får selvsagt mindre studiepoeng i disse fagene. F.eks. tror jeg at man må ha 30 Studiepoeng (et halvt år hver) i både matte og norsk på 1-7, mens i 5-10 må man ha 60 poeng i enten matte eller norsk… Så du får flere fag, men mindre dybde…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *