Shopping og slikt i Kosice, Slovakia

Categories G Reise og ferie

 På teamturen i Slovakia bodde vi i nærheten av byen Kosice. Og en av de siste dagene på turen fikk vi se oss litt rundt i byen.

gamle, dekorative huser, rette gater, og trykkende varmt.

 

Her er et bilde av Stefan og Miro, som var noen av hovedlederne for arbeidet med sigøynere vi var med på. Bildet ble tatt rett etter møtet i menigheten i Kosice.

Nydelig arkitektur som nesten tok meg inn i eventyrland…

Vi tuslet ut av de rette gatene, og mot kjøpesenteret…

Der ble det servert noen heftige stykker med Pizza.

Og jeg oppdaget en NORDMANN! Der! Midt i Slovakia! Det var: Jo Nesbø! jeg er stolt.

Cathrine tjente penger på en challenge fra oss: Reise seg opp i det store spise-området i toppetasjen og synge “Mamma mia” på toppen av en stol. Høyt. Jeg koste meg med det vi på haua kaller “billig moro.”

Det er mye moro når man er på reise!

1 kommentar

1 thought on “Shopping og slikt i Kosice, Slovakia

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *