Shopping for Wedding

Categories U Bryllup

Hele tiden når jeg kikker i butikker er jeg på jakt etter ting i bryllupsfargen vår. Og plutselig endte jeg opp med å kjøpe en del lys i Slovakia. Jeg tømte rett og slett butikken for de lysene de hadde…

Lysene er litt mer rosa-aktige enn de ser ut på bildet. Jeg kommer til å ende opp med DET internasjonale bryllupet med lys fra Slovakia og kjolestoff fra London og Brasil… Hva blir det neste??


Nå har jeg også nylig kjøpt inn silkepapir i temafargen vår. De skal brukes til å lage noen helt spesielle bordkort.

Om ikke så altfor lenge kommer nok et innlegg om SavetheDates’ene, for de har vi snart fått sendt ut 🙂

Ting skjer!!

#Bryllup #shopping #wedding

5 kommentarer

5 thoughts on “Shopping for Wedding

  1. Gleder meg til å se dem 🙂 Kjekt å følge med fram mot den store dagen. Litt mimring blir det også for det får meg til å tenke tilbake på vår dag <3

  2. Solveig Karin: Nei, det blir litt for mye for mine enkle syferdigheter 😉 Men jeg har tenkt til å sy brudepikekjolene og forloverkjolen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *