Nye kupp fra Ebay

Categories O interessa

Jeg handler mye rart på ebay, og har blitt spesielt fornøyd med noen av kjøpene mine som jeg tenkte å dele her. 

 

Jeg handlet DISSE søte glidelåsene for en stund siden etter å ha funnet dem i en sybutikk til 35 kr for èn. Med noen enkle tastetrykk fikk jeg en hel del av dem til ca 4 kr per stykk. Disse skal jeg bruke til bedårende toalettmapper og slikt 🙂

 

 

HER  er linken til disse søde doilies som jeg kjøpte for å bruke til bryllupet og kortlaging. Det endte med at jeg kjøpte noen hjerteformede også… Og prisen? 60 kroner for 250 stk!

 

Til slutt er jeg kjempegira på disse skjønne muffinsformene som jeg enda ikke har fått (kan derfor ikke gå god for selgeren). De er laget i silikon og kan brukes om igjen. Jeg har lenge hatt lyst på sånne silikonformer, men det er unødvendig dyrt. Disse var ikke heller gigantisk billig, men de var mye søtere enn de jeg har sett i Norge, og billige nok. De hvite (på bildet under) kostet ca 70 kroner for 4 stk mens de rosa var nede i 30kr. Søk på ” cupcake coffee cup mould” på ebay

 

Noe av dette du kunne tenke deg?
Og har du gjort noen gode kjøp i det siste som du vil dele?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *