Pasta di Parma fra bunnen av (Nyttårsforsett 5/20)

Categories S Mat

Et av nyttårsforsettene mine i år var å lage 20 matretter som jeg ikke har laget før. Nå har jeg ikke gjort noe siden januar (haha), så jeg tenkte at det var på tide å komme i gang igjen. Jeg liker veldig godt Toro sin pastarett “Pasta di Parma,” men etter at de byttet pastatypen er den litt mindre god, så nå har jeg lenge hatt lyst til å prøve å lage det selv i fra bunnen av (mye sunnere også!) Jeg laget egentlig bare en hvit ostesaus, krydret, og puttet i pastaen.Toppet av retten med oreganoblader og ringblomst fra urtehagen!

 

Ble ikke helt hundre prosent fornøyd med resultatet. Tror kanskje jeg skulle hatt litt mer ost, og litt mindre oregano. Men det lignet i det minste i utseendet, så jeg er fornøyd!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *