Nåtidsoppdatering – mye aktivitet, reiseplaner og blogganbefaling

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Bloggen har for tida kun vært et slags arkiv hvor jeg skriver om alt jeg har gjort i ferien. Men nå kommer et mer oppdatert bableinnlegg.

 

Jeg er nå hjemme fra Slovakia. Hverdagen består av lesing, hobbyer, turer, kjæresten og venner.

I går satt jeg å kikket på biletter til London for meg, pappa og lillebror. Litt sprøtt at jeg kanskje skal på en fjerde utenlandstur i år, men veldig moro også!

Jeg er veldig stolt av å ha jogget flere ganger den siste uka, og håper at dette blir en vane snart!

Innimellom tenker og planlegger jeg litt bryllupsdetaljer. Det er jammen moro å være forlovet!

Jeg har en kjekk uke i vente. I tillegg til studiestart (som jeg gleder meg til, bortsett i fra den skremmende høye prisen på busskort og skolebøker) skal jeg treffe igjen mange gode venner den neste uka som jeg ikke har sett på en stund. Og lørdag skal jeg både på tidenes date med Thomas, og på Kickoff med Betania-ungdommene. Stas!

 

Aller sist i dette roteinnlegget vil jeg STERKT anbefale dette innlegget som handler om hvorfor det finnes ondskap i verden når Gud er god på bloggen til Ida Marie. Bloggen som helhet er også anbefalt på det sterkeste. En av mine favoritter!

1 kommentar

1 thought on “Nåtidsoppdatering – mye aktivitet, reiseplaner og blogganbefaling

  1. Ser ut som du har fått gjort mye i sommer 😀 Høres digg ut med en Londontur i høst også! London er liksom best på høsten synes jeg xD Lykke til med studiestart!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *