I buss fra Norge til Slovakia

Categories G Reise og ferie

Årets teamtur gikk til Slovakia. Dette innlegget handler om reisen ned dit 🙂

Her er de snille mødrene som har møtt opp for å vinke farvell klokka 03.00 om natta.

På den lange bussturen fant vi mange måter å sysselsette oss selv. For eksempel macramè.

Andre brukte tiden til å sove…

 

Som Lone og Cathrine.

Jeg er så fornuftig at jeg brukte tiden til å lese neste studieårs pensum (Her: Romeo and Juliet)

På stoppestedene fant vi også måter å være litt aktive på, siden vi satt så mye stille.

Neida. Vi bare satt oss på en benk og lot sportsidiotene aktivisere seg mens vi tok bilder.

Lone og Cathrine sov.

På ferja spilte man kort, mens jeg handlet i taxfrien.

Lone og Cathrine var plutselig våkne!!

Været ble finere jo lenger ned i Europa vi kom. Vi krysset Danmark, Tyskland, Polen, Tsjekkia….

Stemningen i  bussen var fremdeles høy.

Vi fikk mye bra mat underveis, sponset av Kiwi og Coop Prix hjemme…

Fine været

Og omsider ankom vi flotte Slovakia med 30 grader i skyggen, lange, gule solsikkeenger og en helt anneredes kultur.

Fortsettelse Følger…

2 kommentarer

2 thoughts on “I buss fra Norge til Slovakia

  1. Jeg kan knapt vente på fortsettelsen!!!! Veldig kjekke bilder og oppdateringer!! Forstod dere hadde hatt en kjempebra tur!!

  2. Min hvite villa: Ja, turen var helt konge 🙂 Har en hel hærskare med bilder som venter på å få komme på bloggen 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *