Oppdatering – bryllupsplanleggingen (og de fineste kjolene)

Categories U Bryllup

Nå er det litt over ti måneder til bryllupet, og her er det vi har ferdig:

*Begge forloverne er i boks (eller, vi lar dem jo komme ut av boksen om dagene)

*Vi har reservert lokale

*Save the date’ene er ferdige og skal snart sendes ut (noe som medfører at)

*Gjestelista er så godt som ferdig.

*Jeg har en plan for både bordkort, invitasjoner, gavepose, godteribord og brudepiker (som jeg skal sy kjoler til), kjole til forloveren (min) skal jeg også sy,

*og sist men ikke minst er brudgomen booket for dagen (og fremtiden).

 

Jeg måtte le litt når jeg tenker på at jeg har full kontroll på hva brudepikene og forloverne skal kle seg i, men min egen klesdrakt har jeg ikke ofret så mange tanker. Men det skal jeg ordne nå i høst! Her er i hvertfall noen kjoler jeg liker:


Av disse er kanskje den øverste til venstre min favoritt. Jeg liker litt volum, og så faller jeg så for de søte blomstene som “renner nedover.” Samtidig er jeg ikke så komfortabel med stroppeløse kjoler, så det kan hende jeg heller går  for en med stropper eller ermer. Men jeg har bestemt meg for å ikke bestemme meg for hva jeg vil ha før jeg  har det på meg. Det er nok en stor fordel.

 #Bryllup #kjoler

11 kommentarer

11 thoughts on “Oppdatering – bryllupsplanleggingen (og de fineste kjolene)

  1. Så mange fine kjoler! Du hadde vært smashing i dem alle sammen, kan jeg tenke meg 🙂 Kanskje særlig den øverst til høyre! En krysning av den og den øverst til venstre kanskje? Gleder meg til å se bilder av kjolen du velger med deg inni når bryllupet er overstått 😀

  2. Nyyydelige kjoler alle sammen! Jeg har kjøpt min brudekjole hos JJshouse.com og er utrolig fornøyd! Kjolen er perfekt!! Gifter meg om 2 uker! 😀

  3. martha: Så kjekt! Jeg har faktisk vurdert det jeg også, men jeg tenker at jeg skal kikke litt hva som finnes i Norge først; det er tross alt mer “safe” mtp. størrelser osv…
    Også vil jeg ikke gå glipp av muliheten til å prøve brudekjoler 🙂
    Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk kjolen? 🙂

  4. Nydelige, Ingrid!!
    Vi har kjøpt flere kjoler fra JJHouse, og alle 4 har sittet som støpt!!! Anbefales!!
    Blir stas å se dere!!

  5. Kjersti: Ja, etter at jeg har vært på kjoleprøving kommer jeg nok absolutt til å vurdere muligheten å kjøpe på nettet… 🙂

  6. Hei. Jeg skal gifte meg i august 2014, men har allerede begynt å se på kjoler og falt for flere av dem som JJshouse har. Tror du det er en trygg nettside å handle fra? Det virkelig nesten for godt til å være sant med tanke på prisene de kjører.. Er litt skeptisk kjenner jeg, men samtidig så er det ikke ille å “drite seg ut” ved å kjøpe en kjole til en tusenlapp også er den ikke like fin som på bildene.
    Masse lykke til videre med planleggingen! 🙂

  7. Anne Schjelderup: Har hørt fra mange som er fornøyde med ting de har kjøpt fra JenJenHouse. Inkludert både festkjoler og bryllupskjoler.
    Den eneste negative tingen jeg har hørt, var om en undertøy-del som var veldig dårlig kvalitet…
    Så jeg kommer til å vurdere det selv. Det er på en måte verdt risikoen, ja!
    Hvilke kjoler har du sett på? Vil du sende en link? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *