Om bryllupsplanlegging

Categories U Bryllup

Thomas og jeg skal til sammen være forlovet i nesten to år, så jeg har hele tiden tenkt at jeg har så good tid. Og jeg har egentlig det også. Tid til å lete etter ting til fargetema og tid til å planlegge de perfekte invitasjonene og tid til å matche alt og tid til å fortvile seg over gjestelista (det må være det vanskeligste ved å gifte seg! Neida. Joda). Men nå er det faktisk ikke så sinnsykt mye tid lenger. Om mindre enn ett år skal jeg stå der i brudekjolen å si ja den 14. juni!

Fremdeles tar jeg planleggingen ganske med ro. Det kan gå en uke eller to uten at jeg tenker på forberedelser. Men det går litt i perioder også. Jeg tror nok det kommer til å bli mer og mer bryllupsplanlegging fremover, men vi er da allerede litt i gang. Jeg planlegger å snart publisere et innlegg med en liten oppsummering av det vi har bestemt så langt.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *