Topptur i Ringsaker

Categories E Natur og Turer

Jeg er veldig opptatt av hobbysakene mine om dagen (siden jeg har tid til det nå), men da er det en stor fare for at jeg bare blir sittende inne med minimalt med aktivitet. Så vi bestemte oss for å gå en topptur, Pappa, Solvår, Anders og jeg. Toppen var ikke mye å skryte av (vi gikk rett frem hele tiden og endte opp ved siden av et vann), men vi var da i hvertfall i fjellet og hadde høydemeterne i orden.

Multene var ikke helt klar for å plukkes enda. Jeg som er så gira på bærplukking…

Siden “toppen” var veldig full av mennesker på denne nydelige dagen, gikk vi langs elva et stykke for å finne et passende rolig sted å slå leir med stormkjøkkenet. Pappa kokte kaffe og jeg spiste sjokolade.

Vi har jammen nydelig natur i Norge!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *