Nå har jeg blogget omtrent en uke på etterskudd hele uka. Så jeg tenkte at jeg måtte ha en nåtids-oppdatering.

Akkurat nå er jeg i Hedmark hos pappa. Det er i underkant av 30 grader i skyggen hver eneste dag, og jeg bruker tiden til å bade. sole meg, sy, male og lese. Herlig med en skikkelig sommerferie som bare er ferie (og ikke jobbing eller frivillig jobbing). I dag reiser vi til Oslo en tur, så da blir det nok enda litt stoff-innkjøp (vi skal innom stoff og stil). Jeg skal være i hedmark til tidlig i neste uke, før jeg setter nesa hjemover. Men bare for tre dager! For så er avreise til Slovakia!

Forøvrig kommer jeg til å blogge en del mer om ting som har skjedd i ferien, syoppdateringer og sånt fremover. For det er liksom det som skjer 🙂

Søt Chessie på verandaen før jeg reiste 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Nåtida

  1. Hehe… Jeg kjenner til den følelsen når det skjer så mye på en gang at bloggingen hoper seg opp! Er vel et luksusproblem til syvende og sist:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *