Carola-Konsert

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Carola-konserten var fantastisk! Med 3300 solgte biletter (utsolgt) var det så vidt vi fikk plass til oss helt på venstresiden. Temperaturen var nok godt over 30 grader og stemningen var enda høyere. Carola gav oss full valuta for pengene med over to timers konsert og fire sanger som ekstranummer! Jeg fikk høre alle mine favoritter, blandt annet “Fangad av en stormvind” og “Så lenge jag levar” samt 80-tall klassikere som “tommy tycker om mig” og “Mickey”

 

Vi fikk med nød og neppe biletter til konserten da de la ut 300 ekstra biletter et kvarter før konserten startet…


Carola entret scenen til stor applaus

Grand Prix-vinneren er ikke bare flink til å lage show, men hun er også enestående til å fortelle om livet med Gud, og vitnesbyrdet sitt om hvordan hun ble kristen.

Vi fikk se lille Zoe, som Carola nylig har adoptert. Søteste ^^

En flott konsert, akkurat som jeg liker dem! Anna-Lovise sa til og med at hun trodde dette var den beste konserten hun har vært på.. Jeg har fremdeles Casting Crowns og Skillet på toppen, men det begynner å bli mange bra altså!

Andre som var på Carola i Sarons Dal?

#Konsert #musikk

2 kommentarer

2 thoughts on “Carola-Konsert

  1. well this is cool this site just gave me a free iTunes Card Code and it was valid! If you need a code check out freeitunesforever☺ com

  2. Jeg var ikke på den konserten, men jeg har vært på andre konserter med henne. Hun er veldig flink og gir som regel alt av seg selv. Så om hun var slik jeg har sett henne, så har du nok hatt en fantastisk opplevelse:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *