Hobbyfronten: Syr toalettvesker og kjoler

Categories A Hobby

Nå har jeg endelig tid til å sy igjen! Jeg befinner meg for tiden hos pappa i Hedmark, og har gledet meg til å få sy-tid lenge nå. Jeg har kjøpt og kjøpt på stoffer (som f.eks. de nedenfor her) og er kjempefornøyd med endelig å ha tid til å realisere noen av de store planene mine!

Jeg er godt i gang med et kjole-prosjekt i denne KNALL grønne fargen! Det blir vanvittig kult.

 Og i dag ferdigstilte jeg toalettveske nummer tre med et kjempesøtt uglemotiv på 🙂

De andre toalettveskene kan du se HER og HER. Oppskrift HER. Den rosa og brune bruker jeg nå om dagene – og er kjempefornøyd!

De neste dagene blir det antagelig enda flere toalettmapper, siden jeg synes de er så utrolig søte, og jeg begynner å få teken på dem. Må bare få kjøpt noen flere glidelåser snart 🙂

1 kommentar

1 thought on “Hobbyfronten: Syr toalettvesker og kjoler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *