Sommerstevnet – Pizzakos og Kutless-Konsert!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Uka i Sarons Dal som medarbeidere var helt fantastisk. Første dagen var det duket for Kutless-konsert. Kutless er et amerikansk band som har veldig mange fine kristne sanger. Fantastiske tekster og fengende rytmer. Før konserten fikk vi tid til å sette opp teltet, og deretter ta en tur på Pontie’s Pizza i Kvinesdal. Pizza blir man aldri helt lei av 🙂

Meg og Anna-Lovise (som inviterte meg med til Sarons Dal i utgangspunktet)

Ida kamilla, og venninna hennes Anja.

Pizzaen var upåklagelig! Veldig godt!

 

Før konserten traff jeg masse kjentfolk, som f.eks. Ida og Cathrine her, som kom kjørende med forloveden min 🙂

Det var nokså mye folk! Og overaskende mange kjente 🙂

Thomas og jeg

Og så entret Kutless scenen til strålende applaus!

Det er andre gangen jeg har vært på konsert med Kutless, og de skuffer ikke! 😀

Andre som har vært på Kutless-konsert?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *