Kort Rapport fra Sørlandet

Categories G Reise og ferie

Nå har jeg vært hele uka i Sarons dal. I går var det 27 grader, solskinn, og vi spiste herlig grillmat med fløtegratinerte poteter i Diggteltet til musikken fra et Gospelkor. Høydepunktene så langt har vært en  konsert med Carola – fullpakket hus og mer til, rafting i mandalselva, bading, teltliv og fantastisk herlige unger/tweens.

I dag skal jeg reise hjem – men først etter en grundig dose vannsport på Rixen! I morgen reiser jeg videre til pappa på østlandet, og da blir det nok en god del mer blogging. Det har vært insanely travelt i det siste. Men jeg kommer tilbake for fullt nå snart!

Hvordan er din sommerferie?

2 kommentarer

2 thoughts on “Kort Rapport fra Sørlandet

  1. Det høres SÅ herlig ut! Nyt det til det fulle! Her i nord forsvant sommeren for lenge siden, og i dag er det 10 grader, tåke og regn. Så at jeg skal tilbringe kvelden på jobb gjør ingenting 😛

  2. Randomjenta: Er jo greit med penger også! Men nå var det herlig med litt sommervær – har vært nokså dårlig her i år.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *