Reiser på Sommerstevne

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det har vært en nydelig dag! Jeg har jobbet i blomsterbutkken, sydd litt på ei bukse, ryddet litt og så hatt enormt koselig besøk i stua 🙂 Det ble grilling og spilling (Alias) med godtfolk denne kvelden.

Nå reiser jeg til Sarons Dal på sørlandet for å være medarbeider på sommerstevnet en uke. Derfor blir det nok mindre blogging. Men jeg har lagt meg litt i selen og skrevet ferdig noen innlegg som blir automatisk publisert de neste dagene. Denne uka skal jeg blandt annet være med på konsert med Kutless og Carola, være leder for en gjeng med barn, og trolig stå på “vannski” på Rixen vannsportsenter. Blir nok mye mer gøy, men jeg har ikke helt oversikten.

#sommer #konserter #ferie #arbeid

2 kommentarer

2 thoughts on “Reiser på Sommerstevne

  1. hei! 🙂 Ville bare fort takke deg for kommentaren du la igjen på bloggen min. Vanligvis tar jeg meg litt bedre tid til å lese på blogginnleggene hos dem som kommenterer, men hadde litt dårlig tid idag. Men måtte hvertfall få takka for kommentar 😀 Håper vi blogges mer! ^^, Ha en suuuper lørdag! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *