Innkjøpt kjolestoff fra Ebay

Categories A Hobby

I dag fikk jeg pakke i posten. Jeg hadde kjøpt sateng-stoff til tre forskjellige kjoler på ebay. Stoffet finner du HER. Det er første gangen jeg kjøper sånn stoff på nettet, og var veldig spent på resultatet. Jeg betalte ca 150 kroner for 5 meter inkludert frakt. Men da jeg hentet pakken, fikk jeg en liten overraskelse; Jeg måtte betale toll for stoffene. For 15 meter betalte jeg ca 300 kroner i toll, så det ble 250kr for fem meter. Det er jo fremdeles ikke voldsomt dyrt, men jeg tror kanskje at jeg hadde unngått dette problemet hvis jeg kun hadde bestilt 5 meter om gangen. Så litt surt var det jo…

Fargene ser litt slappe ut på dette bildet, men det er fordi vi kun ser vrangsiden på stoffene. Den neongrønne kjolen har jeg en klar plan for som jeg skal sette i liv snarest. Håper jeg får tid til det før jeg reiser neste uke. Gleder meg masse!!

2 kommentarer

2 thoughts on “Innkjøpt kjolestoff fra Ebay

  1. Solveig Karin: Ja, problemet var bare at de kombinerte tre pakker til under 200 i samme pakken 😛 Menmen 🙂 Gjort er gjort.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *