Sola skinner om kapp med vinden her på sør-vestlandet. Jeg nyter været til det fulle! I dag har jeg reist til Sola for å besøke min kjære Monica. Var supert å treffes igjen. På veien hjem gjorde jeg diverse ærender for mamma; Hentet noen planter til Hagesenteret, kjøpte fiskemat til Koi-karpene, og hentet en pakke hos tante og onkel i Egersund.

Resten av kvelden skal brukes med min andre Monica (Ikke studentvenn-Monica, men ungdomsskolevenn-Monica ). Jeg kjenner at det er SÅ mange venner jeg gjerne skulle hatt mye mer tid sammen med. Men nå renner sommertiden i rasende fart ut mellom fingrene mine, og jeg sitter igjen med massevis av gode minner. Slik er somrene mine hvert år; travle men innholdsrike.

Bildene er fra Tapas-kveld hos Bente for en stund siden. Vi skulle egentlig ha piknik, men været spilte ikke på lag…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *