Hva lager Ingrid nå?

Categories A Hobby

Nå som det er ferie har jeg endelig tid til hobby igjen. Det har resultert i mer lesing, mer strikking, mer hekling og mer sying. Og jeg liker det!

Her er det nye syprosjektet mitt, som jeg har funnet oppskrift på på nettet. Gleder meg skikkelig til å få den ferdig; I’ve got a good feeling! klarer du å gjette hva det skal bli?

Jeg har også heklet noen engler i det siste; dette er min reise-hobby nummer 1, fordi man trenger å ta med seg så lite. Strikketøy tar masse plass, men til disse englene trenger jeg kun et lite nøste og en heklenål for å hekle en hel hærskare med engler.

Ooog, så har jeg kjøpt dette nydelige kjolestoffet i Oslo. Ser ikke helt klart for meg hvordan denne kjolen skal bli enda, men jeg har mange gode ideer. Det gjelder bare å sile ut de beste.

Ellers strikker jeg sokker, og skal snart begynne å sy et babynest.. 🙂

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva lager Ingrid nå?

  1. Jeg har veldig lyst til at det skal bli ett skjørt. Var det første jeg tenkte da jeg så bilde: åh for ett nydelig skjørt, haha. Stoffet var uansett nydelig.
    Du er så fantastisk kreativ med håndtverk, jeg har ikke tålmodighet til sånt i det hele tatt. Kjempe flink er du 😀

  2. ~Forfatterspiren & Dataingeniø: Hihi, jeg tenkte faktisk også at dette hadde blitt et fint skjørt! Men dette er av det mindre slaget, så det skal bli en toalettveske 🙂
    Jeg liker også stoffet veldig godt; kun 200kr for fem meter på Jysk 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *