I dag har jeg begynt å lese litt på Jane Eyre. En skikkelig klassiker. Anledningen er at den står på pensumlista for høsten igjen, og det er lurt å komme i gang med en del av litteraturen i sommer – ellers blir det fryktelig mye å lese i høst! Det er litt gammeldags engelsk, men overaskende morro å lese så langt 🙂

I dag har jeg jobbet i planteskolen, og så kost meg med Thomas. Vi så (en merkelig) film, gikk koselig tur, og laget taco! Jeg har forresten fått helt dilla på avocado i tacoen… På turen fikk jeg og Thomas pratet om roadtripen vi skal på snart rundt om i Norge, og litt om bryllupet. Det er virkelig mye småting som skal planlegges! Og jeg nyter hvert minutt av det. 😀

Jeg er forresten med i fotokonkurranse hos Julia  og EllenRikke med tema sommer. Jeg deltar med dette bildet:

  #Litteratur #Bryllup #Konkurranse #Foto

Hva synes du?

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Dagen Min

  1. Åh, jeg digger den boken! Gikk gjennom en fase forrige høst hvor jeg slukte slike engelske klassikere, som Jane Eyre, nesten alt av Austen, Little Women, Wuthering Heights osv (og hoppet så på flyet til England for å se slike steder for meg selv.. snakk om å bli påvirket ;)). Fint med slike verk på pensumlista da, hehe!
    Planlegging kan være slitsomt, men for det meste er det jo bare AWESOME. xD Flott bilde! Lykke til i konkurransen 😀

  2. Randomjenta: Morro! Wuthering Heights står også for tur! Og på pensumlista har jeg også Romeo and Juliet, secret garden osv. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *