Den siste uka har vært en smule insanely busy! Jeg har liksom ikke fått tid til en haug med ting. Som å treffe Thomas og rydde. Men jeg har jo fått gjort en del også!

Første halvdel av uka hadde jeg Camilla Malvine på besøk.

Torsdag jobbet jeg titimers dag og på kvelden gikk jeg tur med ei venninne.

Fredag jobbet jeg ti timer igjen før jeg hadde avsluttning med Jesusgruppa hjemme hos meg (inkludert rydding og baking på forhånd).

Lørdag skulle jeg være på Betania så tidlig som kl. 11. på formiddagen. Måtte pakke til overnatting i full fart etter å ha sovet ut litt. På Betania var det Preteam – forberedelser til Teamturen jeg reiser på i August. Vi øvde inn drama, forberedte barne-opplegg, øvde med koret og hadde en god porsjon bra møter og bra folk. Veldig kos! Søvnen var ikke veldig god. Jeg må få meg bedre liggeunderlag.

Søndag våknet jeg på Betania, og fikk rydda det meste før møtet startet kl 11. Da skulle vi (team-gjengen) delta med sang og musikk, vitnesbyrd og drama. Så fikk jeg (endelig) skvist inn noen timer sammen med Thomas før jeg skulle på St. Hans feiring, og deretter på jentekveld!

Jeg ser mer og mer hvor fort sommeren skrider frem. De første ukene skulle være de jeg hadde mest tid til alt mulig, men jeg føler at tida løper fra meg i rekordfart! Altfor lite tid til venner, alt for lite tid til sying og matlaging, alt for lite tid til Thomas…. Men nå skal snart jeg og Thomas på en liten tur sammen. Det blir skikkelig kos! 😀


Bildet er fra korøvelse med team-folkene 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *