Vinnerlykke på Basar

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Tirsdag denne uka var jeg og Camilla Malvine på Basar. Jeg var på en måte med å arrangerte basaren, fordi den er til inntekt for teamturen til Slovakia som jeg skal på i august. Camilla hadde aldri vært på basar før (er det mulig??) Men vi koste oss, og vant noe begge to! På bildet under ser du Camilla og Charlotte med årene de har kjøpt for denne basar-runden.

Er det unormalt med basar på østlandet?

Jeg vant helt i siste omgang (av fem), så jeg hadde nesten begynt å miste håpet. Men jeg kunne altså gå hjem ett piknik-teppe rikere. Håper det snart blir brukbart vær igjen, så jeg får testet det ut 🙂

Pleier du å vinne noe på slike ting?

5 kommentarer

5 thoughts on “Vinnerlykke på Basar

  1. Hurra for flaks! Her i nord er det iallfall supervanlig med basar! Pleide å vinne en del da jeg var lita, wii!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *