Makes me Smile

Categories B opplevelser og hverdagsliv

*I det siste har jeg bestilt ganske mye på nettet, og det er utrolig gøy å vente på at pakkene kommer i posten! Blant annet har jeg bestilt en kjole, bilder i fra 2012 til albummet mitt (jeg bestiller fra fujidirekte), og litt ting til #bryllup…

*Jeg får snart masse skattepenger.

* Nå til helga skal jeg på “PreTeam,” som er ei helg med forberedelser til Teamturen jeg skal på i August. Vi reiser da til Slovakia for å hjelpe menneker, oppleve masse, og fortelle om Jesus! Dette krever planlegging og øving på program, dans og drama, musikk, taler og også en god del åndelig forberedelse. Kjekt!


* Akkurat nå er Camilla på besøk. Vi har vært på en skikkelig turist-runde i Sokndal (bilder kommer senere). Vi har enda masse morro til gode før hun reiser hjem på torsdag.

*I dag er det sol! Masse fint, herlig vær, bare for oss. No greater Joy! 😀

* I slutten av neste uke skal jeg og Thomas på en liten ferie med Volvoen. Jeg har så mye å glede meg til!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *